کد خبر: 15667
تعداد نظرات: بدون نظر
تاریخ انتشار: ۲۱/ فروردین/ ۱۳۹۵ - ۲:۰۲

طبق این شواهد به نظر می رسد خیز دوم یوسفی به مراتب ، بسیار بلندتر از آن خیزی باشد که وی در دور اول انتخابات برداشته است.

 عبدالرحمن نیک سرشت

این گونه بنظر می رسد که اقبال مردمی از دکتر همایون یوسفی، به مانند دور اول انتخابات اهواز و حومه ، نسبت به سایر رقبایش ، نیز در دور دوم ، دوباره بیشتر  باشد که اگر خوب دقت کنیم راز این برتری و تفوق کارکردی ، مربوط به ساختار سازمان انتخاباتی وی ، در نتیجه ی ابتکار عمل ستادیش  ، مختص به حرکت هایی است  که نیروهایش  در بخش های غیر سیاسی طبقات مختلف جامعه ، به شکل حرفه ای انجام می هند .

 

آری ، همان نکته ای که اغلب نامزدها ، اکنون در تدارک  و احیای آن ، در قالب ساماندهی مجدد ساختار سازمان انتخاباتی خود بدان توجه می کنند .

 

همانا این تغییر رویکردها ، از سوی ۶ نامزد انتخاباتی در شیوه های تبلیغاتی ، ممکن است میزان مشارکت پذیری در دور دوم انتخابات را افزایش دهد و شاید شاهد این مساله باشیم که آرای اغلب نامزدها بطور کلی در دور دوم از صد هزار رای هم بالاتر برود .

 

 اما آنچه اینک ، بیش از همه ،  چشم انداز واضحی دارد مربوط به نوع تبلیغات فراگیری است که اختصاصا ، ستاد دکتر همایون یوسفی در تدارک آن ،  به کمک اصناف و بازاریان به شکل مویرگی در سطح کلانشهر اهواز و حومه ی آن دارند پی ریزی می کنند.

 

البته تلاش های  پزشکان حامی یوسفی  در ویزیت داوطلبانه از بیماران ، در حومه ی اهواز ، از یک سو ، و نیز بسیج جامعه پزشکی در به حرکت در آوردن سایر اقشار و اصناف ، در قلب کلانشهر ، خود سوای دیگر  حرکت های حزبی ، از شاخص های انتخابات دهم در حوزه ی اهواز و حومه است.

 

 بنا براین ، طبق این شواهد به نظر می رسد خیز دوم یوسفی به مراتب ، بسیار بلندتر از آن خیزی باشد که وی در  دور اول انتخابات برداشته  است.

 

 والسلام

FacebookWhatsAppGoogle GmailLineSMSSkypeTelegramViberWeChatTwitterGoogle+Yahoo MailGoogle BookmarksPinterestLinkedInShare




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظر سنجی

آیا از عملکرد مسئولان در برگزاری انتخابات شورای شهر اهواز راضی هستید؟

Loading ... Loading ...
تازه ترین اخبار
آ نتورک